torsdag den 2. maj 2013

Det er bare farven

Der har en anden lyd, når man lugter til den. Ellers er indlægget præcis det samme som det forrige.


Den gratis opskrift er Liselottes hendes mand har så meget garn at han sælger af det Her Jeg strikker stadig af gratis garn som før det blev gratis, blev købt Her trykker du på sidste link vil du opdage, at der i morgen er gratis strikkecafe fra kl 9.00 - Det er bare at møde op, der er altid masser af inspiration og hjælp at hente. Det sidste vil jeg benytte mig af i morgen, da jeg er gået i stå med min babycardigan.

Tilsidst en henvisning til et tidligere indlæg, det om det gratis garn, det mest til ære for Mona elisabeth.Garn skal bare ligge længe nok så bliver det gratis.

Hav en god dag derude, om et par timer tager jeg på arbejde dagen byder på kamsteg og diskotek.


De bedste h.......

Ulla Reiche

1 kommentar:

  1. Det anede mig, at det var sådan det gik til inden det blev gratis ;o)
    Jeg kan afsløre, at mit sommerhus er fyldt op med gratis garn ;o))
    Flot trøje du strikker. Er det antracit ? (sådan noget har jeg nemlig stående gratis, med henblik på en eller anden kreation i nærmeste fremtid).
    hilsen Mona

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar.