mandag den 29. april 2013

632 gram strømper

Det er den totale vægt på de sidste 8 par strømper - og jeg har vel garn nok til 5-6 par mere inden garnet slipper helt op, men det er rester så man skal efterhånden være kreativ.


No 14 - No 15 - No 16 - No 17 par strømper i år, er strikket i dobbelt strømpegarn på p 4,5 alle fire par er allerede flyttet til den ældste t Struer.



No 18 - No 19 er flyttet i datterens strømpe skuffe.


No 20 er flyttet i yngstemandens skuffe (det er ham med de store fødder)


Strømper No 20 i år flyttede også i datterens skuffe. Jo da jeg skal også snart strikke strømper til mig selv, men de skal være lange og med den strømpegarns udfordring jeg har været ude i, ville lange strømper af rester nok ikke lige være dem, jeg kom til at bruge allermest. Så nu hvor jeg gerne må købe garn igen så skal jeg ud og vælge farver. :-)

Forbrug i år
 
2794 gram
 
Indkøb i år (minus det nye)
 
4345 gram
 
 
 
Hav en god mandag
 
De bedste h......
 
Ulla Reiche


3 kommentarer:

  1. Hold da helt op. Jeg er godt nok imponeret!

    SvarSlet
  2. Så flittig du har været :o)

    SvarSlet
  3. Det er nogle lækre sokker du har fået lavet! Og så mange, bare på 5 mdr! Flot gået.

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar.