onsdag den 11. april 2012

Gratis garn.

Inspireret af Shophie Kinsellas bog "shopaholic & søster" hvor Bex skal veksle rejsevaluta for at skaffe penge til en shoppetur i Milano. Retfærdigør hun sin handling ved at kalder det for "gratis penge." Altså penge man har i forvejen og ikke trækker fra kontoen. :-)

JEG ELSSSSSKER BEGREBET.

Fremover består mit garn lager udelukkende af GRATIS garn. Garn lager antyder, at man har købt mere end man har brug for. Garn lager antyder, at man ikke har brug for mere, før lageret er tømt. Hvorimod GRATIS garn er noget helt andet. Man kan stadig tillade sig at kigge/shoppe på de nye kvaliteter og farver samt lade sig inspirerer af andre strikkere, bøger, blade og internetter, der bugner med nye søde, flotte, fantastiske eller må simpelhent bare eje mønstre.

Når man som jeg nu har valgt at strikke en lækker sommerbluse af noget GRATIS garn (købt i dec 2011) er det jo som, at vinde i lotto. Tænk at næste gang solen skinner skal jeg iføre mig en helt ny bluse, uden at tage så meget som en krone ud af pungen. Jeg kan faktisk strikke den i 6 forskellige farver. GRATIS hjemmestrikkede sokker, hvor får man lige det henne, ja jeg spørger bare ?





De bedste h...........

Ulla Reiche.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for en kommentar.