tirsdag den 10. april 2012

Nu med Blog, Hmm

Måske er det her det rette forum, når man aften efter aften forsøger at indrage en snorkende husbond i garnets fornuderlige verden. Han siger hverken neej, ihhh eller åhhh når jeg viser ham mere eller mindre komplicerede mønstre eller farveskift. Han udviser heller ingen begejstring for nyindkøbt garn, hverken i forbindelse med udsalg eller når der er tale om desiderede kup. ok ret skal være ret, jeg finder meget ofte både udsalg og kup. Efter hele 2 projekter med mønster og flere farver har både han og jeg lært om dominansen. Problemet er bare at min kære husbond i et forsøg på at vise interesse, slynger om sig med ordet og meget sjældent i dets rette betydning. Derfor nu en blog, jeg kan oversvømme med foto af strik og malerier. Kreative projekter er for mig en lise for sjælen. det er der jeg finder energien og gejsten til andre af livets gøremål.

Uha det lød lidt højtideligt, for sandheden er jo, at der kun er overskud til den slags fornøjelser når basen er i orden. min base består af min famillie, min mand som jeg nu har været gift med i 21 år og vores 3 næsten voksne børn. min hund og min kat. Nå ja, de sidste to bidrager vel egentlig ikke så meget og dog. pga. dem får jeg rent faktisk støvsuget engang imellem, hvilket vel også kan være en slags funktion, når en hverdag skal fungerer. Jeg er også privilligeret med et arbejde som jeg er glad for og hvor jeg er en del af en personalegruppe bestående af nogen super fantastiske mennesker. Vi er ikke mange på min arbejdsplads og vi er faktisk også meget forskellige, men tilsammen udgør vi et enestående team. Jeg er hjemmevejleder for senhjerneskadet og det er så det jeg vil fortælle om mit arbejde.

Nu vil jeg bruge de næste dage på at finde ud af at lægge foto ind osv.

De bedste h.......

Ulla Reiche.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for en kommentar.