tirsdag den 29. maj 2012

Glade striber

Jeg skulle bare lige have et par ekstra pinde, så jeg kunne komme igang med ENG, men i vinduet hang en færdig strikket Glade Striber og det kunne jeg jo ikke stå for.


Indkøbet blev derfor udvidet en lille smule.


Blusen er dejlig hurtig, at strikke 4 pinde og et farveskift. Man skal hele tiden lige lave en stribe mere og vupti så er man færdig.

Det er farveskifter i Kaunigarnet der afgør striberne, næsten for jeg kan ikke blande mig helt udenom. Jeg købte derfor et ekstra nøgle garn så mine ribkanter kunne blive ens, men det er jo en smagsag. Nu har jeg så til gengæld nogle gode rester Kaunigarn, det er jo det samme som Gratis Garn og det er noget vi kan lide.


Rigtig god tirsdag til jer derude.

De bedste h......

Ulla Reiche.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for en kommentar.