mandag den 1. april 2013

Top - down

Så blev min første top-dovn færdig - den har allerede været i maskinen et par gange. Jeg skal lave flere af samme slags, det er helt sikkert. Men næste gang skal den lige have 5 cm mere i længden.


Garnet er genbrugsbomuld, købt lige her rent faktisk kører hun et godt tilbud på garnet lige nu (hvis der er mere)


Jeg har brugt 300 gram, men burde nok have ofret 50 g mere, måske jeg skulle forsøge at trevle kanten op og forlænge - jeg har 200 gran af farven endnu.


forbrug 2013
 
2162 gram
 
Indkøb 2013
 
4345 gram
 
 
De bedste h......
 
Ulla Reiche
 
 


3 kommentarer:

  1. Hvor er den bare lækker, Ulla! Sådan en skal vist også på mine pinde meget snart!!!

    Øh, er jeg mega-meget-glemsom eller bare forkølet-forvirret - eller er det nyt at se dig med briller?

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er super lækker og virkelig let/kedelig at strikke. Det er jo bare rundt og rundt ingen udfordring der. Mht briller tja så har jeg brugt dem i 5 år jeg glemmer bare at tage dem på....... Desværre kommer det mere og mere helt af sig selv hvis jeg skal se noget...... Dig har jeg jo set så derfor behøver jeg ikke have dem på når vi er sammen

      Kh

      Ulla

      Slet
  2. hvor er den blevet fed.... hmmm sidder og kigger og kan ikke bestemme mig for om hvad jeg synes med længden for synes egentlig det ser fedt ud med din top inden under, men på den anden side... hmm jeg ved det ikke synes nu den er fed som den er :-)
    Måske du bare skulle lave en til som er det længere så har du en af hver :-)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar.