torsdag den 21. marts 2013

Nede i fru Hansens kælder.....

Kan man købe frikadeller og i Fru jensens unikum kan man købe garn punktum. For nogen uger siden, da jeg var på ferie vestpå. besøgte jeg Jane og unikummet - Og hvorfor pokker gjorde jeg da det ? måske fordi jeg var grebet af feriestemningen - for jeg manglede da ved gud ikke garn. Og det er lige præcis det Jane har...... en lille hyggelig butik med MEGET garn på ganske få kvm. Faktisk overvejer jeg lidt om man kan få Jane til at indrette mit Kreaværelse for hun kan jo trylle med pladsen.


Jane solgte "genbrugsbomuldsgarn" og så syntes jeg faktisk godt at man kan forsvare at man gik 1,5 kg AMOK, altså genbrug.......... det er jo ikke nyt garn jeg købte ( ikke at jeg er en af dem, som har givet mig selv regler om ikke at købe garn.) Meeeeen igen jeg mangler jo ikke ligefrem NYT garn og det har jeg heller ikke købt.


Jeg er ved at strikke min første Top - Down og det tror jeg faktisk godt jeg kan lide, så det bliver heller ikke den sidste. Mønstret fik jeg gratis af Jane (det tror jeg også i kan få ,-))

Men selv om Jane var rigtig sød så sidder jeg her lidt og fortryder besøget. Nu er der endnu et must på listen, når jeg nu holder ferie vestpå - og med de must jeg efterhånden har samlet mig på de kanter så er det snart mere hårdt arbejde at nå rundt end ligefrem ferie.

De bedste h.......

Ulla Reiche

8 kommentarer:

  1. Du har da fuldstændig ret .. købe genbrugs garn er jo ligesom ikke at købe garn, den tanke kan jeg godt li´;o)

    SvarSlet
  2. Jeg må også sige ret smart måde ikke at købe nyt garn på, og lækkert ser det ud, jeg skal også have prøvet en topdown engang, og så fik du jo også lige lokket mig forbi fru Hansen, Mums den stribede poncho kunne godt ende i min indkøbskurv engang :))

    SvarSlet
  3. skønt med sådanne en mulighed jeg må jo nøjes med at sidde og glane på hendes hjemmeside.. har sådanne set heller ikke nogen aftale om ikke at købe garn men har desværre ingen penge der står garn på så nøjes bare med at savle...

    glæder mig til at se dit resultat :-)

    SvarSlet
  4. Det er en god omgåelse af regelen om ikke at købe nyt garn ;o)
    og jeg vil meget gerne besøge fru Jensens kælder - trods fristelserne der venter der.

    SvarSlet
  5. Man kan aldrig få for meget garn og når det så oven i købet er genbrugs!!!!!!

    SvarSlet
  6. Jamen altså, der er bare noget ved garn, der ikke er til at modstå - farverne, følelsen og nogen gange også lugten :-D - jeg elsker f.eks. den tørre duft af spindeolie :-)

    SvarSlet
  7. Jeg har ondt af dig, hvor er det synd med alle de fristelser ;-) Men sikken en dejlig model, du får ud af det :-) Din Karla er også blevet rigtig fin :-)

    SvarSlet
  8. Hej Ulla
    Kan ikke finde din mail adresse,vil du ikke lige sende mig en mail på
    aj3353@gmail.com,jeg har noget jeg skal have sendt til dig :))
    Knus Gitte

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar.