søndag den 8. juli 2012

Klar til barselsbesøg.

Igår var det 1 mdr. siden en lille krudt kineser kom til Danmark med hans nye forældre. Imellem tiden blev jeg færdig med trøjen til ham.


En super lækker trøje i uld og str. 4 år. Han kan nok ikke helt passe den endnu, men som alle andre børn er jeg sikker på at, også han vokser ud af sit tøj.
 Min x-kollega og hendes mand kender allerede nu til alle glæderne, bekymringerne og de søvnløse nætter. De kan med garanti nikke genkendende med, når forældre taler om den ubeskrivelige kærlighed de føler for deres børn. Når man oplever at elske noget højere end en selv og vil gå gennem ild og vand for sit afkom. De ved nu hvor højt jeg elsker mine børn.

Men de har endnu noget tilgode.

 en and og en hund som ligner en gris.
 en tjenestepige.
 Den 8 benede hest.



Jo såmænd, de har endnu alle gaverne tilgode. Nogle trække mere på smilebåndet end andre. De har alle centrale pladser i hjemmet. Det er jo netop den slags gaver som gør boligen til et hjem.



Rigtig god søndag derude.

De bedste ........

Ulla Reiche.

2 kommentarer:

  1. Hmm, der sker altså nogen gange noget med foto og tekst, som jeg ikke selv har planlagt.

    SvarSlet
  2. Ha Ha, Ulla du kan tro vi glæder os allerede,til vi får alle de fine nye pynte genstande og sjovt nok, kom min far med dem jeg i tidernes morgen havde lavet, undre mig egentligt over,hvorfor han ikke syntes at de skulle stå og pynte i hans stue mere. :0) hmm, sådan en cobolt blå fisk med hvide prikker, den pynter da i alles hjem ikke. :0).
    Vi glæder os rigtig meget til du kommer på barsels visit og hvor er trøjen bare super flot og ja du kan tro vi kan sætte os ind i, hvor meget du elsker dine afkom, vi er nemlig dybt forelsket i vores lille krudt ugle.
    Vi ses snart, du skriver lige, når du kommer forbi, så jeg kan have kaffen klar.

    Knus den stolte MOR

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar.