mandag den 15. oktober 2012

Her arbejdes.

Ingen blogindlæg er IKKE ensbetydende med at jeg ikke bestiller noget. Faktisk er det nok mere, fordi jeg har travlt og det er desværre ikke med strik. Dog er der blevet slået op til nyt og der strikkes i ny og næ et par pinde på Honey.
 

jeg er vild med farverne, men som altid når man strikker med super soft, får man først det endlige lækre resultat når det er blevet vasket. Det sker ikke lige med det samme måske om nogen uger.


Jeg får også engang imellem hæklet en stribe eller to på mit tæppe, men største parten af min opmærksomhed går i øjeblikket nååå ja de næste mange øjeblikke går på at indrette mit nye krearum.


Der er meget lang vej endnu. Jeg flytter fra den ene ende af huset til den anden. Der skal gåes rigtig mange ture med det man nu kan have i hænderne. Jeg flytter fra 40 kvm til 20. Jeg er meget tilfreds med det mindre rum. De 20 ekstra kvm blev brugt til rod og det tager jeg ikke med mig i det nye kreaværelse. (det ville jo være dumt og så vær der jo ikke plads til lækkerierne)


- Og så var der lige det med Katten....... stakkels stakkels Mona hun forsøger altså at fortælle noget. efter hun blev forvist fra spisebord og servietholder måtte hun jo finde et andet sted og slå sig ned.

 
 
Valget faldt på kurven, der normalt indeholder HUNDENS legesager. ok ret skal være ret, hunden opfører sig som et børnehavebarn og skal helst lege med det hele på engang (eller have det spredt ud over hele huset og ikke lege med det) så kurven er faktisk meget ofte tom.
 
 
De bedste h.......
 
Ulla Reiche.




10 kommentarer:

  1. hej Ulla
    Den Honey bliver altså flot. Jeg kan godt lide farvesammensætningen.
    hilsen Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mona.

      Jeg er vild med farverne..... Lyse vinterfarver trøjen vil passe godt til alt mit brune og grønne vintertøj.

      Kh

      Ulla

      Slet
  2. Den ser bare så fed ud din honey kan godt lide farverne og glæder mig til at se resultatet....

    Ja at flytte et kreaværelse er nok ikke den nemmeste i verden og hvis du finder løsningen på ingen rod, så send den gerne videre til mig, da jeg godt kunne bruge lidt orden i mit :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Marion.

      Jeg sorterer med hård hånd. Arbejder på at værelset bliver overskueligt. Det lykkes for min når/ hvis jeg kan sende andre ( mand eller børn) ind efter et eller andet f.eks et målebånd eller en uldnål og de så rent faktisk kommer tilbage med den rigtige ting.

      Kh

      Ulla

      Slet
  3. Er så spændt på din Honey, mine tanker kredser også om at lave en.
    Når man bliver forvist fra de foretrukne steder må man jo tage til takke med en kurv :-)sød det er hun.

    SvarSlet
    Svar
    1. Du skal da bare igang strikkefugl. Tanker alene gør det ikke er min erfaring. Ja sjovt som sådan nogen katte kan finde de mærkeligeste små huler at pitre sig i.

      Kh

      Ulla

      Slet
  4. Den bliver altså flot i de farver-måske man skulle lave en - engang :)),og så den skønne kat,sjovt som de altid kan finde nye sove-steder de katte,hyggeligt ser det ud

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Gitte.

      Jeg tænker også allerede på andre. Den kan jo kombineres i det uendelige.

      Kh

      Ulla

      Slet
  5. Jeg glæder mig til at se din Honey; synes nu du er kommet meget langt i betragtning af alle de andre tidskrævende ting du har gang i for tiden!

    God fornøjelse med indretning af kreaværelset!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lea.
      Det hjælper på det, når man holder med at ryge. Der skal ske noget og jeg skal for alt i verden ikke sidde uaktiv hen. :-)

      Kh

      Ulla

      Slet

Jeg bliver altid glad for en kommentar.