tirsdag den 30. oktober 2012

Krea messe i Fredericia.

Søndag morgen tog jeg sammen med en skøn veninde til Fredericia. De første timer tilbragte vi i Tinas stand. Hold dog op der var mange mennesker omkring, hvilket jo ikke kan undre nogen, der kender hendes blog. Tina havde efterlyst hjælp på standen i messedagene og blandt mange andre, meldte vi os. En god måde at betale lidt tilbage for alle Tinas gode og gratis ideer. Hun beriger os med dagligt. Inden messen åbnede. Lige inden messen skød igang kl 10. var Karen rundt med hjemmebag, hendes mor havde bagt til alle (som om de/hun ikke havde travlt nok på sådan en messe) Inden vi tog hjem hørte vi også lige et fordrag, hvor de to kvinder delte ud af tips og gode råd til andre bloggere. Skønt at være i selskab med sådan nogen overskudsmennesker. Man får jo ligefrem energi (se bare her 3 indlæg på 4 dage)

v/14 tiden var det tid til at snuse, suge til sig og shoppe. MEN hvad (garn, strik) jo der var da mange lækre modeller, men de var alle sammen set før. De kendte strikkedesignere var repræsenteret i mange forskellige stande. Jeg fandt hverken garn eller opskrifter som jeg bare måtte have med hjem og som jeg ikke ville kunne tage ud og købe i Silkeborg idag. Mit samlede indtryk på garn fronten var, at det var et stort kræmmermarked.

jeg fik dog købt en lille smule og stort set kun det jeg havde planlagt hjemmefra.

 
Rulleøjne til at sy på.
 
 
Remedier til pileflet, se her var i sandheden en super lækker stand med workshop. Bare duften af pil, hver gang man gik forbi gav en lyst til at blive stående. Efter jeg kom hjem, skrev jeg til dem ang. kurser.

Hjemmefra havde jeg også bestemt, at så jeg noget total WAUW så måtte det også med hjem. og det gjorde jeg. Helles super lækre, helt fantastiske bog "MAGISKE MÅNEDER" er nu min- og hvilken herlighed. Helle solgte den til 250 kr på messen, men tro mig den er alle 300 kr værd, hvis du er nød til og en tur omkring boghandleren. Det var det sidste jeg købte, for hold nu op man får noget for pengene, en tung sag på 407 sider. (ærgeligt at jeg glemte at få hende til at skrive i den) så da den var købt var messen slut for mig.
 
En super lækker bog trykt på lækkert kraftigt papir.
 


Måned for måned er den fyldt med opskrifter og kreative ideer, der følger årets gang. jeg har planer om at den skal ligge opslået i mit køkken. Den skal ikke samle støv på reolen, det er en bog som skal bruges. jeg kan kun anbefale dig at købe den selv eller ønsk dig den i julegave.

Det var min messe i Fredericia 2012.

De bedste h......

Ulla Reiche.

3 kommentarer:

  1. Tak for positiv omtale. Alle jer derude smitter jo så man bare har lyst til at lave noget :)

    Karen

    SvarSlet
  2. havde det nøjagtigt på samme måde med strik og garn, synes det var noget der var set før så havde lidt sammen opfattelse som dig.....

    spændende bog du der fik med hjem :-)

    SvarSlet
  3. Det lyder som en super messe - og I har bare fået en masse gode oplevelser (og ting) med hjem.
    hilsen Mona

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar.