mandag den 29. oktober 2012

Nye lækkerier.

Nej faktisk blev det bare til en enkel lækkeri. Intet besøg i Sønder - Houvig uden et besøg i den super lækre Garn - Tøj - Smukke - div butik nemlig Tind. Jeg ville lige kigge og mit indkøb var også meget beskedent. Jeg havde jo en planlagt tur til Fredericia forude.

Et fed lækkert uld og en opskrift på en "strik på en aften eller to poncho" den strikkes på pind 7 så mon ikke den når at blive færdig inden den ender i UFO skuffen ?

 
En puf i stuen er blevet opholdssted for mine UFO. er eller igangværende projekter, hvilket nok er et mere passende navn. Og den kvikke læser som IKKE kan få øje på hverken Eng, Tusindefryd eller CS- sjalet så kan jeg oplyse om at jeg har 2 puf (eller hedder det puffer) i min stue. den anden egner sig bare ikke til fotografering.
 
 
De bedste h.......
 
Ulla Reiche.

3 kommentarer:

  1. hej Ulla
    lækkert garn du har fået :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  2. Mums noget lækkert garn, spændende at se den færdige poncho, kender godt det med sjaler, så fedt at starte på dem, men så bliver omgange lange, og fristelsen til nyt stort, måske må vi godt se den anden puf, selvom den ikke er fotogen

    SvarSlet
  3. lækkert indkøb du fik gjort der, er da også spændt på hvordan du synes om messen :-)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar.