lørdag den 16. juni 2012

Broderi.

Silkeborg afholder sin første strikkefestival i år


Grib garnet - og bliv grebet.

- og hvor er jeg bare heldig. jeg bor her jo, så denne gang er det ikke mig der skal finde et sred at sove, de gode spisesteder - jeg kender dem jo allesammen. Det vanskelige denne gang, var at vælge. Ikke mindre end 106 event og workshops har arrengørene af denne festival fået stablet på benene foruden alt det løse.


Da Jeg jo gerne vil lære nye ting, skulle jeg gå efter noget jeg normalt ikke gør i. Valget faldt på broderi. 3 sting 1000 muligheder med karen Marie Dehn.






Her må jeg bare erkende at 3 timer bare ikke er nok. Karen Marie opfordrede til at man tog en cardigan med og broderede på den...... Hm jeg er nok lidt glad for at jeg ikke fik sat nålen i noget af mit tøj - Men jeg blev vild god til franske knuder, nu skal jeg så bare finde ud af, hvad jeg skal bruge det til.


Nu er jeg generelt ikke god til at sige "det kan jeg ikke" og så lade det være ved det. faktisk bliver jeg lidt små stædig og går aldrig ned på udstyr.


Så nu er der handlet ind så jeg kan sy den skide cardigan og billede foroven har til formål at illustrere mit udgangspunkt. I mit hoved ser den cardigan altså bare for fed ud.

Skulle jeg løbe tør for inspiration så købte jeg heldigvis også
karen marie Dehns Bog.

Jeg fik også købt så meget andet, mere om det senere godt der kun er strikke festival 1 gang om året.



De bedste ........

Ulla Reiche

3 kommentarer:

  1. Ja. Du er heldig, at du bor der. Jeg synes ikke at jeg kan finde nogle "strikke-events" her i Nordsjælland, hvor jeg bor... Men kigger misundeligt på alle blogs, hvor I har været til "strikkefestivaler".

    SvarSlet
  2. hej Susan.

    ja, alle festivallerne og events startet jo altid med nogen gæve folk som gider, kan og orker alt besværet med at få stablet sådan et cirkus på benene.

    Stort hurra til dem.

    SvarSlet
  3. Hej Ulla.
    Tak for din kommentar inden på min blog omkring etuier. Du er altid velkommen til at sende mig en mail.

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar.