onsdag den 6. juni 2012

Paper pot maker.

Jeg er blevet den lykkelig ejer af en paper pot maker. Jeg så den i et haveprogram for mange år siden og har ønsket mig sådan en længe. Da Bilka havde en for 100 kr måtte jeg derfor eje den.

Så nu er jeg blevet sådan en, der laver sine egne potter ud af gamle aviser.



Nu har jeg så genbrugt 1 gammel avis, hvilket er nok til et brev ærteblomster, hvilket igen er svarende til mit forbrug af udplantningspotter på et år..... Det vil tage mig det meste af 15 år før pot makeren er tjent ind. Hvad pokker var det lige for et haveprogram, der viste ideen ? Claus Dalby ? - naaj det tror jeg sgu han er for klog til.

Nu skal jeg så have fundet et sted, hvor jeg kan gemme min pot maker så jeg kan finde den til næste år.



De bedste ........

Ulla Reiche

1 kommentar:

  1. Hjerteligt tillykke med "pottemager"-titlen :-)

    Jamen, mon ikke Claus Dalby sår lidt mere end bare et enkelt brev ærteblomstfrø????? Det har jeg lidt på fornemmelsen :-)

    Mon ikke vi alle har købt ting og sager, der hvis vi regner efter, slet, slet ikke kan nå at tjene sig hjem......

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar.