mandag den 18. juni 2012

Anette danielsen.

Under strikkefestivallen Grib Garnet - og bliv grebet. Nåede jeg også et fordrag med Anette Danielsen. Uha som jeg blev grebet. jeg er vild med hendes modeller - eller langt de fleste. Men da hun havde samtlige modeller med så man både kunne se og røre kom der mange flere på ønskelisten af dem jeg i første omgang havde kasseret. Der er kæmpe stor forskel på foto og så den ægte vare. Hun er smart hende Anette, hun havde også sine bøger med så der kom straks nogen i kurven.



Jeg er selv igang med Eng fra "strik naturligvis" den blev til da jeg havde fået nok af patentstrik fra Tankestregen. Eng er dejlig til pas nem at gå til.



Jeg er nået til knaphul nr. 3 så den skal nok blive færdig inden efteråret. Jeg mener det rigtige kalender efterår. For det kunne være dejligt om man havde trøjen klar her i juni som i år er rigtig trøjevejr.


Bæltet er også snart færdig. det har været taskestrik for sjovt er det jo ikke at lave 2 meter dobbelt perlestrik over 12 masker.

Det er ikke nogen hemmelighed at Anettes næste bog er strik i store størrelser. Os der var til fordraget så alle modellerne og hold nu op. Misundelse er en grim ting for selvom jeg selv er stor så er jeg ikke stor nok her. Et kort øjeblik overvejede jeg at give los indtil september, hvor bogen udkommer og kaste mig over ristede pølser, flødesovs og fede dressinger. det er nogen rigtig "fede" modeller der kommer.

Glæd jer str. 46-56.

Hav en god dag derude.

Ulla Reiche.

1 kommentar:

  1. Ih, nu er jeg ekstra træt af at jeg ikke kom til Annettes foredrag (ikke fordi jeg vil fristes til at spise mig op i målgruppen for hendes næste bog, men bare fordi jeg gerne ville have været der).

    Din Eng bliver jo vildt lækker i den flotte brune; måske skulle jeg snart kaste mig over min udgave af den og se at blive færdig.....er der hvor jeg skal dele i forstykker og ryg! Nå, men ufoer har jeg jo nok af og er også lige begyndt på endnu en lang cardigan, så det er vist bare om at gribe det der ligger nærmest og komme igang :-)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar.