onsdag den 20. juni 2012

Under ukrudtet bor!

Under mit rosenbed, gemt under meter høj ukrudt bor denne lille Mariehøne familie.

Her har de boet i snart 10 år i al slags vejr. Idag blev de befriet fra deres vinterhi. Fri for ukrudt kan de nu nyde solen og jeg kan nyde dem. Et eller andet sted gemmer der sig også en Bi, men den har jeg ikke fundet endnu.

Lav din egen familie. opskriften er simpel, Man tager store marksten og alm. hobbymaling. disse har stået ude sommer og vinter i al slags vejr. så lad vær med at investere i dyr udendørs maling, det skal nok holde. tænk på det tøj man uheldigvis får maling på........... hverken vask efter vask eller en tur i fryseren får det til at forsvinde.

God fornøjelse derude, nu vil jeg på Bi jagt.

Ulla Reiche.

1 kommentar:

  1. Fandt du bien?

    Jeg har også et par mariehøns i haven.....et eller andet sted. Nu er det vist min tur til at gå på jagt!

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar.